Content-strategie en nieuwe website Amsterdam RAI
Voor Amsterdam RAI ontwikkelden we de nieuwe website gericht op drie kerndoelgroepen: bezoekers, organisatoren en exposanten. Aan de hand van uitgebreide focussessies met opdrachtgever wordt de basis gelegd voor het schrijven van kernboodschappen richting doelgroepen, content-creatie en het functioneel en visueel ontwerp van de website.
Positionering en website Alphatron Security
Alphatron Security Systems is specialist in het ontwikkelen en toepassen van camera-, toegangscontrole- en communicatiesystemen voor de beveiliging en observatie van ruimtelijke omgevingen, personen, gebouwen en industriële processen. In enkele focussessies kwam de nieuwe positionering van Alphatron Security tot stand. Deze vertaalden we door naar online- en offline communicatie en advertising.
Corporate brochure voor hands-on investeerder
Nimbus is een hands-on investeerder. Ze weten wat het verschil maakt tussen het succes en het falen van een bedrijf. Nimbus investeert met expertise, actieve betrokkenheid en kapitaal. Voor Nimbus ontwikkelden we een corporate brochure: van redactie tot copy tot en met grafisch ontwerp.
Branding, communicatie en website voor Haagse Ooievaarspas
De Ooievaarspas is voor inwoners van Den Haag met een laag inkomen. De Ooievaarspas biedt korting op allerlei activiteiten op het gebied van sport, cultuur, contributie, lidmaatschap en entree. Voor de Ooievaarspas ontwikkelden we de branding, de communicatie en een activiteitenwebsite.